Nu ger jag mig ut!

Hallå!
Har varit igång till & från sen 6 imorse. Körde mina två äldsta till swim meet, sen hem & kollade lite Desperate Housewives, och sov en stund. Upp vid 10.30 för boxning! Ny instruktör, för min del, och han var okej! Efter det sprang jag 5 km, så nu är jag hemma, nyduschad & redo att hitta på något! Haha, blir ensamt dock. De få jag känner här är antingen i NYC, eller jobbar. Men jag ska nog kunna hitta på nåt =)
Skulle egentligen in & träffa Tess ju, men vill att snön ska lägga sig lite! Så det blir nog imorgon! Tänkte gå ner & erbjuda mig att köra mina tjejer imorgon igen, för jag har kommit på en idé för mig på måndag morgon - Bootcamp boxning kl 5.45!! Värt att prova på!
Vi hörs sen!

Haha jag just nu! Borstar tänderna & sitter vid datorn. Kan inte bara gör en sak på samma gång!





Två "nya" favoriter! Älskar mina ringar. De känns lagom!



Nej, klockan är över halv fyra här.. borde ta & åka iväg! Ha en otroligt rolig lördagskväll, speciellt ni som ska till Slagt! Åh, vad jag saknar det!
S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen hittade jag rätt :D! Jag har letat efter en "kommentar-ruta" på din blogg - utan resultat, men nu har jag hittat den :D!

Jag älskar dig gumman o hoppas att du får en trevlig lördagskväll (L)

2010-02-28 @ 01:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0