One day work, six days off!

Hard work, work? Nej, jag har det bra, jag! Haha. Idag ska jag jobba (dock hela dagen!), men sen åker familjen iväg imorgon, och jag lämnas hemma, ledig nästan hela veckan! Underbart skönt... Det jag ser framemot mest är att kunna soooooooooooooova. Och sova lite. Åh, vad skönt det ska bli! Mitt alarm går av 06.15 varje morgon, och jag är ur sängen 06.30. Jag kan inte vakna uppvilad då, tyvärr. Jag tror inte att jag kommer vänja mig vid det heller. Det har gått 6 månader nu, och det är fortfarande lika tråkigt att gå upp så tidigt. Men idag gick det av lite mer än en timme senare, och mina tjejer är fortfarande inte vakna! Lovely =)
Idag väntas att åka till mallet, för ögonkoll för min äldsta, sen lunch... Därefter piano, hem i ett par timmar, sen slutar jag! What a day! När tjejerna är lediga från skolan blir det oftast att vi bara är hemma, men idag händer saker vilket ska bli så otroligt skönt! Love it.
Efteråt, eller nja, vid 20 ikväll, kanske jag ska med Juliana till Edo, en japanesisk restaurant där man kan äta hur mycket sushi & kitchen rätter man vill, för $20 + dricks, så det blir strax under 200kr, vilket jag tycker är överkomligt! Riktigt god sushi är det också! Muuuums. Får se om jag känner att jag har pengar till det, haha. Har kommit på att på min ynka lön, så ska jag klara mig ensam här i en vecka. Får väl se hur det går!
Ha en bra dag allihopa!
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men hallå, om familjen ska bort kunde ju jag kommit över!!!!!

2010-02-15 @ 20:55:38
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0