Rain keeps falling on my head

Good morning sunshines!
Här är det inte mycket sunshine, bara massvis med regn. Blir galen! Vill ha vår nu! Fast det är bättre med regn än snö i allafall, för annars hade jag inte kunnat ta mig någonstans idag. Ska väl inte säga för mycket, snön kommer säkert när som helst! Jag hoppas bara att jag hinner till min boxning kl 12 innan det sätter igång! Annars blir det en lång & tråkig dag här hemma.
Pratade med B innan, om att jag behöver träffa fler vänner här. Helt ärligt, så visst - det är alltid kul med nya människor, men jag tänker inte leta vänner bara för att ha vänner. En vän för mig är någon jag känner att jag har en connection med, att vi har saker gemensamt & någon jag kan slappna av med. Inte en påflygen vän! Det blir ingen vänskap. Men, får se hur det blir med det, haha! Det är ju nästan ett halvår kvar här, så får förhoppningsvis lite fler vänner här!
Nu ska jag sätta igång med att äta frukost, sen slappa lite innan jag behöver åka =) Tänkte åka lite tidigare, för lite kaffe, sen att vara i tid ifall vädret blir sämre! Vi hörs senare!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0