Sleep tonight?

Jag hoppas verkligen att jag får mer sömn inatt, det behöver jag verkligen! Var nyss på Target, för att köpa bl.a. hårinpackning, rakhyvel & havregryn.. Kom hem med; 2 sportbh (väldigt behövliga!), tuggummi, duschkräm och det jag skulle handla. Blev värt lite mer än jag vill spendera just nu, men det var nödvändiga grejer! Så nu har jag ätit ett äpple, och sipprar på lite Caffeine Free Diet Pepsi - otroligt långt namn för en läsk?
Imorgon ska jag köra vår stooooora Audi Q7!!

Denna, fast i svart. Jag är helt förälskad i den bilen.. Man känner sig som King in the Castle i den, hahaha.

För min bil ska in på service. Ungefär 100 mil sent, men det gör kanske inget? Haha. Förhoppningsvis tillåter vädret att jag kör den till boxningen! Känner för att gå hårt imorgon igen! Känslan efter är ju underbar!
Det sägs att det ska bli snoooooow imorgonkväll/fredag. Ah, jag är så trött på det! Vill ha vår nu, gärna sommar för den delen!
Nu säger jag godnatt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0