Snow day!

Inte trodde jag att en dag som denna kunde sluta så bra!
Mina tjejer hade snow day idag, alltså hemma från skolan.. usch! Jag verkligen hatar att sitta hemma en hel dag, vilket jag gjorde idag. När det blev eftermiddag blev det lite väl drygt. Men när kvällen kom, bestämde sig B att vi skulle ha japansk mat, åh - sushi! Och han köpte alla möjliga sorter, så underbart gott! Och vi hyrde film från Itunes, vilket blev "Couples Retreat" - har ni inte sett den; SE DEN! Den var riktigt rolig =) Så, jag har haft en bra kväll! Imorgon väntar en tidig morgon... igen! 06.15 ska jag väcka mina tjejer, och då köra dem till New Canaan, för ett swim meet. Sedan hem igen! Fast jag tror nog att när jag väl är ute, så bör jag nog åka till gymmet! Eller vänta till noon, då jag kan boxas?! Känner för att röra på mig imorgon!
Min plan var egentligen att åka in till the City imorgon, för att träffa Tess, men jag vågar inte åka in med tåget ifall vädret är så här. Ifall att tågen inte går hem som de ska! Så får nog bli på söndag... om inte vädret blir bättre. Då åker jag absolut in imorgon!!


Det känns så otroligt skönt att vara lite glad igen! Har inte mått så bra denna veckan, men ikväll mår jag bra igen!

Och nu väntas det avsnitt av både Gossip Girl & Desperate Housewives som jag laddade ner idag! Mums.
Godnatt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0