Söndagskväll

Nu sitter jag här, och bara tar det lugnt! Känner att mitt huvud håller på att smälla, haha. Ska iallafall gå & se "Valentine's Day" om en timme eller så. Får se hur bra den är! Tror inte direkt att det är en "biofilm" egentligen, men jag vill se den, och har redan fått gå och vänta en vecka för länge. Den innehåller ju en hel del bra skådespelare, så den borde ju vara bra! Återstår att se =)
Tänkte poppa popcorn här hemma & ta med mig läsk. Känns lite strange att poppa när hela familjen är hemma, och lägga i det i en påse, men jag känner inte för att spendera mer pengar just nu... har gått åt så mycket pengar till mat denna veckan då jag varit ensam! Så nej, det blir mina kettle corn popcorn till bion, tillsammans med Fresca. Saker ni inte hört talas om, va? Gott är det iallafall!
Efter bion blir det bara att ta det lugnt här hemma, somna tidigt hoppas jag på!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0