Sunday, bloody sunday

Godmorgon! Ställde klockan på 8.45 idag, så det blir lite lättare att komma upp imorgon! Haha. Så nu har jag redan ätit frukost, och ska tömma diskmaskinen, för att sedan bytta om till träningskläder & ta mig till gymmet. Efter mitt egna peppande boxningsinlägg, så vill jag boxas idag.. men det är ingen bra instruktör idag! Så, det blir löpning & crosstrainer för mig idag! Lite styrka också, förmodligen. Sen väntas - städning! Får se hur ingående jag faktiskt gör städningen... Har en tendens att skjuta upp det. Och familjen märker nästan aldrig ändå ifall det är städat eller ej, haha. Så, den biten får jag motivera mig själv till att göra.
Uppdaterar senare, där jag även tänka lägga in mina nyaste bilder, inte för att de är så många, men lite New York City bilder, och ja - det är nog allt, haha!
Ha en fin dag =) För nu ska jag tömma diskmaskinen!
S



Kommentarer
Postat av: Rebecca

tusen tack älskling<3

2010-02-21 @ 16:00:33
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0