Sweet tea

Goddagens =)
Sitter här med mitt goda hemmalagade chai te, denna gången sötad med sweet and low. Har inte haft det hemma innan, så kunde inte stoppa i det. Men, guud vad gott det är nu!
Inte för att tala om hur stor koppen är, nästan som hela mitt huvud =) Och söt julkopp, haha! Och mitt nyvakna face är inte något roligt det, inte... men inget att göra åt!
Igår var det Tessis födesedag, och jag var inte där! Jag hoppas att du firade gott (om du ens läser detta, haha!)?
För mig blev det som vanligt, träning... sen umgicks jag med Linn, vilket innebar en supergod favorit sallad på Diner't här vid mitt gym. Åh, så gott det är! Och jag var mätt ett bra tag - på en sallad! Hade ni sett den, så hade ni dock förstått. ÅH!
Sen hem till Josefin litet tag, för att sedan åka & hämta upp Caroline som nu är här.. Hon ligger och sover fortfarande. Jag som trodde jag sov länge idag, när jag vaknade lite innan 11, som klockan är nu! Haha.

Vad som händer idag har jag ingen aning om.. Ska iallafall umgås med Caroline! Och antagligen Josefin & Linn.. Ska bli trevligt!!
Imorgon väntas tråkigare saker.. Städning utav hus, rum & bil! Familjen kommer hem imorgon igen, så tänkte göra det lite fint här hemma =) Har inte stökat upp mycket alls, men skadar ju inte att göra de lite glada!
Ha en trevlig dag!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0