Tidig söndagsmorgon..

Hej! =)
Vaknade nyss. Klockan är inte ens halv åtta på en söndagsmorgon, och jag är uppe! Vaknade redan för en timme sedan, av att min familj åkte iväg på swim meet! Sen ställde jag klockan på 7.15! Har dock inte frågat ifall det är okej om jag går imorgon, men tänkte att jag ändå vänjer mig! Ska försöka att inte stretcha ut sömnen som jag brukar göra på helgerna, längre. Det är ju bättre att ha bättre rutiner! Och speciellt ifall jag inte går ut här, då finns det inte mycket anledning att sitta uppe till 1, 2 eller 3 på natten!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Tänkte iallafall börja dagen med gymmet, som vanligt. Har inte varit på mitt vanliga gym på 5 dagar nu! Tid att åka dit igen, haha. Ska nog bara stå på Cardiomaskinerna ifall jag ska klara av passet imorgon på boxningen =) På ett sätt känns det rätt trist att åka till gymmet för det, men ibland måste ju mina otroliga muskler vila ;) Haha, om det ändå vore så! Men lite mer definierad har man allt blivit på sistone, så det känns skönt!
Nej, men vad sägs om lite frukost, sen byta om & bege sig!?


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0