Victoria's Secret!

Förut var jag inte speciellt intresserad av Victoria's Secret, men sen i julas har mitt intresse ökat. Innan dess hade jag endast inhandlat 3 bikinisar, men det var allt. I vintras fick jag handla för $200 på deras bekostnad, pga några mindre inköp i november månad. Jag hade tur som lyckades få de rätta "Angels cards", och för det köpte jag en underbart mysig pyjamas (som somliga påstår att jag ser ut som en julkula i, haha), 2 bh:ar, 3 par trosor... och hm, jag tror det var allt! Men för att få det gratis, så klagar inte jag! =) Detta gjorde att jag fick upp mitt intresse för affären, och det är för mig ett självklart val att leta mina nya bikinisar där inför Mexiko!! Här är några förslag:
Samma överdel, men vit underdel.. Borde vara fint när man varit några dagar på stranden!



I'm in looove with the back! Tycker den är speciell, åtminstone baktill. Framdelen är nog inget märkvärdigt!
Svart eller rosa?

Jag behöver nog kolla runt lite mer, då detta var allt jag kunde hitta på deras hemsida.. Den här har jag redan, tillsammans med tre andra, som jag inte kunde hitta på hemsidan:


Nu saknar bara kroppen, hahaha! Får väl se hur det blir med det.. Jag ska ligga i hårdträning inför Mexiko! Måste bli fastare tills dess.. Vill bara ha tillbaka min gamla kropp! Inte post-studenttid! Den kroppen klarar jag inte av mycket längre.. The Beach body väntas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0