If we ever meet again...

Nu var det ett braigt tag sedan jag skrev något! En hel del har väl hänt sedan sist...
Rebecca är här just nu, underbart! Hon kom för lite mer än en vecka sedan, och ska stanna till söndag. Vi började med att hon kom hit i torsdags förra veckan, för att spendera dagen här. Tyvärr jobbar ju jag, så det blir inte mycket utav eftermiddagarna/kvällarna. Men så länge man kan ses lite, right?!
Sedan var det fredag och jag fortsatte med min nya favoritgrej - muay thai! Känns som att det i stort sett är i princip samma sak som boxning, men jag älskar det! Jag är fast! Efter träningen bar det av till Mamaroneck igen (samma town som jag boxas i!) för att träffa upp Elin & Linnea! Där var även ett par av deras vänner, så kvällen blev att spela lite beer pong & sedan droppa av dem till en bar. Sov borta, så kom hem i lagom tid till att byta om och sticka iväg till träningen igen på lördag morgon... Åh, love it!
På lördagskvällen var det tänkt att fira min födelsedag, vilket det även blev. Åkte in med tåget till city efter att jag hade tränat, för att mötas upp av Malin & Rebecca! Vi gick runt lite i city innan det blev dags att gå upp & göra sig iordning för middag och utgång. Middagen blev på Hard Rock Cafe, där Rebeccas mat blev fel & sedan sen, så det blev lite drygt, men hamburgaren med svamp & lök är alltid gott! MUMS!

Elin, Rebecca, Malin & Rebecca



Efter middagen bar det av till hotellrummet igen, för att snabbt fixa lite, och jag skulle dryga mig! Men därefter åkte vi iväg till Pranna
som var lite förfest liknande. Med otroligt gott luktande toalett! Hahaha. Och roliga skratt med Rebecca!
Från ett ställe till ett annat, hamnade vi på Club 1 utav 2 för kvällen. Dansade & drack, innan det bar av till nummer 2. Åh, rolig kväll! Behövdes lite festande. Jag har varit för lugn den senaste tiden! Inte okej. Men nu så! Nu så! Får väl försöka hålla uppe detta nu.. Sommar och allt!
Tack tjejer för att ni var med och firade! Underbara är ni!

Söndagen blev rätt dryg. Gick ut i New York och strosade omkring hela dagen, så man var lagom trött på kvällen. Fast när jag kom hem till Greenwich igen, så möttes jag utav min värdfamiljs ord "Kom inte in här, vi håller på lite i ditt rum" Hm, tänkte jag. Men oj oj oj, så glad jag blev när jag såg vad som faktiskt pågick! De hade fixat & donat halva söndagen, för att fräscha upp mitt badrum & satt upp tavlor på mitt rum. Underbara familj! Det är sådana saker som verkligen kan imponera på mig. Inte att ge mig något dyrt & tro att det är vad som krävs.. Utan när det faktiskt finns en fin tanke bakom det hela, och att det lagts ner tid.
Denna veckan har Rebecca bott här hos mig, så vi har mest åkt runt & shoppat, ätit ute och sådär. Tisdag var ju min födelsedag, så den spenderades på ett otroligt underbart sätt, från morgon till kväll.
- Träning på morgonen!
- Gav mig själv en massage i present, åh lovely!
- Jobbade (låg vid poolen och solade)
- Gick ut och åt med vännerna
- Glass på Carvel
Underbar dag, faktiskt! Tack alla! :)






Igårkväll var jag & Rebecca och såg Letters to Juliet
den "nya" filmen med Amanda Seyfried. Jag klarar inte riktigt att romantiska filmer längre, blir bara mer deprimerad för var film jag ser. Visst var den söt och sådär, men vad tusan.. filmerna har blivit för mycket för mig!
Nu ska jag försöka ta tag i dagen. Rebecca ligger fortfarande och sover här bredvid mig. Idag väntas; färga mitt hår, klippa det också, åka och se om vi kan få tag på Greenwichbyxor, förhoppningsvis prata med mamma, köra Rebecca till tåget för hon åker in till city igen idag, sedan jobba tills jag ska sova. Wooho! Nåja, det händer ju inte speciellt ofta :)
Tack så otroligt mycket för alla födelsedagsgratulationer :)
Ha en fin dag, kanske borde säga vecka - lär väl inte höra av mig innan dess!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0