26 mars

Godmorgon!
Idag trodde jag skulle vara en bra dag, men den började inget vidare... Ont i magen har jag redan, när klockan är 9, för jag dök ner i den goda nötburken i brist på annat. Så, magen är inte på topp, och jag ville gå och lägga mig nu på morgonen igen, för jag inte behövde köra mina tjejer till skolan, då de hade en aktivitet att göra tillsammans med föräldrarna på skolan på morgonen. Men, då fick jag ett sms om att släppa in städerskan, så nu sitter jag här, inte trött nog att sova. Ska dock bege mig över till Josefin's! Och jag har ju en del att göra innan jag ska börja jobba idag (vilket är vid 2.15, haha!);
- Hälsa på Josefin, som sagt.
- Tanka bilen vilket inkluderar godaste kaffet!
- Komma tidigare till gymmet
- Boxas
- Vika tvätt
- Hämta knivar
Så jag ska nog kunna sysselsätta mig!
Med denna starten på dagen ska jag glömma Mexiko för en dag, och bara kränga, haha! Det förtjänar jag faktiskt, jag har varit riktigt duktig nu sen början av februari! Så, en dag kan inte skada! Ska ha en riktig rejäl start på måndag, rensa ut kroppen så där två veckor innan jag sticker!
Idag kommer även farmor & farfar hit. Så får se hur dagarna kommer se ut framöver! Idag är iallafall sista jobbdagen för veckan, och imorgon väntar shopping utan pengar, och sedan utgång! Måste lösa sovplats dock, jag drar mig gärna inte hit hem kl halv sju på morgonen, då första tåget går typ 05.35 på morgonen. Men kul ska det bli! Förhoppningsvis, haha. Jag har ju inte haft så kul de andra gångerna, men det får man försöka ändra på!
Ha en fin dag!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0