Early morning!

Idag gick jag upp tidigt!! 04.50 gick alarmet av! Och jag var inte ens trött? Det var nog det mest överraskande. Det kändes som att jag vaknade utvilad. Gick upp & lade mig vid 21 igårkväll, dock somnade jag inte förrän 22-23 tiden, så jag fick ju ändå mina timmars sömn!
Jag gick ner, åt mini lite gröt, drack kaffe och gjorde min 12 årings lunch och begav mig sedan! Haha, när jag kom dit ca 5 min innan passet, så var där en bil där, så jag vågade inte åka in direkt (var rädd att det skulle vara tomt, haha!) så jag körde en omväg, och när jag kom samma minut som det startade, så var där en 5 andra. Bättre så! Allt som allt var vi ca 10 st på passet, vilket faktiskt var rätt lagom! Jag gillade verkligen det tidiga passet! Jag var piggare efter än vad jag annars varit vid den tiden & passet var lagom i nivå också, inte alls för hårt, vilket jag trodde! =)
Efter passet kom jag hem lite senare än jag trott, men jag var hemma i god tid ändå.. Jobbade en timme ungefär, sen åkte jag & sprang lite, och därefter till Greenwich Town Hall för att betala mitt parkeringsböter. Haha, jag gick runt & yrade, tills jag till slut gick in i ett rum och sa att jag var lost. Så en man därinne visade mig hur jag skulle gå. Jag skulle gå utanför byggnaden, och in genom en annan dörr. Haha, där hade jag gått och snurrat och jag hade inte ens behövt gå in där. Nåja. Nu är det betalt iallafall!
Idag funderade jag lite på att förlänga... Jag ska överväga det igen. Jag menar - jag kommer aldrig få tillbaka detta ifall jag åker hem, men det där hemma kommer alltid finnas kvar! Hm, att bestämma mig kommer upp "snart"!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0