Galet!

Godkväll!
Jag är helt slut, efter en lång helg! Inte lång på ett dåligt sätt, jag har bara hunnit med en massa.. Och vi har haft storm här, på ett ungefär! Massa träd föll, över väg som motorväg, och bara att ta sig runt här i Greenwich var en fara! Fram kom jag dock. Inte sitter jag inne för det, inte haha! Det negativa är att jag kommer få jobba hela dagen imorgon... från morgon till kväll! Så jag bestämde mig att gå på den tidiga boxningsklassen imorgon bitti igen! =)
Helgen har inneburit - ätit ute en hel del, festat till det med massa (!) vin, provat på något nytt och funnit något nytt.
Inte illa det, inte! Har haft en bra helg. Inget att klaga på alls!
Åh, förresten! Helt galet. I fredags sov jag borta, så hade bilen med mig, och det var tur det! I med stormen, så föll vår stora & tunga basketkorg ner rakt där min bil brukar stå. Jag hade inte haft en bil kvar ifall den hade stått parkerad där! Vilken tur.
Nu kommer snart Josefin över, så ska spela lite Alfapet (Scrabble!) och ta det lugnt... Jag kommer behöva sova tidigt ikväll om jag ska orka gå upp kl 5 imorgon!
Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0