Good morning, good morning!

Fredag idag! Sista dagen av att jobba, jobba, jobba, jobba! Håller på att bli galen ju. Haha, en hel vecka med ca 12 h per dag. Det är inte illa! Speciellt inte när det inte ens får vara så många timmar. Men eftersom jag jobbar så pass lite annars, och att föräldrarna jobbar själva, så säger jag ingenting emot det. Och ännu bättre - fick precis en knack på dörren... tillsammans med extra betalt! Perfekt! Nu har jag en bättre fredag!
Vaknade till byggnadsarbetarnas skriiiitch skraaaaaaaaaatch här utanför! Men på något sätt lyckades jag baka in det i min dröms ljud eller något, för somnade om lite iallafall! Klockan är dock ca 8, så jag sov inte ut direkt!
Igår var jag på The Bronx Zoo med mina tjejer. Underbart mysigt att bara strosa runt där, även ifall allt inte var öppet än! Och inte nog med det - 21 grader var det också! Massa solsken!
Nu vaknade mina tjejer, så får gå! Kommer försöka skriva lite mer sen nu när det är helg. Har ju jobbat så mycket att jag knappt haft tid till annat.. Haha!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0