Grattis Mamma!

Idag är det mammas födelsedag! =) Grattis!!
Och inte nog med att det är det.. här är det strålande solsken & hör och häpna - ca 17 grader! Och imorgon ska det gå förbi 20! Åh, härliga värme! Jag går min första dag i shorts för detta året! Och har tjejerna hemma idag igen.. Men idag var det bara jag & Lilly för det mesta! Vi var i parken, och sen åkte vi till favorit dinert och åt gott! Mums. Dagen har gått väldigt snabbt än så länge, och nu slutar jag om "bara" 5 timmar. Dessa dagar blir lätt dryga, för när tjejerna är hemma jobbar jag minst 12 h, och detta är tredje dagen i rad! Jag sa att jag skulle skjuta mig själv ifall det blev idag med. Men, jag har klarat mig än så länge! Men imorgon... Ja, då kommer jag gå crazy! Imorgon vill jag: Ta en fin morgonpromenad, mysa lite ute i solen, ta mig till boxningen (inte boxats på 2,5 dag nu!) och sen hämta tjejerna, jobba ett par timmar & sen njuta av "kvällsvärme"! Hur varmt det nu kan bli på kvällen imorgon. Ska nog träffa Josefin & Linn imorgonkväll, så det blir nice! Hoppas bara Linn kan, har inte sett henne på en vecka nu! Och vi har båda news att utbyta haha!
Nu ska jag förhoppningsvis snart kunna prata på Skype med mamma & sjunga för henne! Sen laga lite middag till tjejerna, för att sedan åka iväg till deras simning och jag ska förhoppningsvis kunna springa av mig mina bites av Lillys pannkakor! Oops.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0