Helg igen!

Insane att det är helg igen! Jag tycker veckorna går så otroligt snabbt, det är ju helg oftare än veckodagar, känns det som! Men jag ska inte klaga för det ;) Haha!
Mina planer för idag är att ta mig ner till New Jersey, ifall jag hittar GPSen! Jag kollade upp vägen dit igår på GoogleMaps, med tanken att det inte kommer vara speciellt svårt att köra dit. Men oj! Ungefär 12-13 steg, och tull hit, tull dit! Så, jag får snart gå ner & leta efter den... Har letat tidigare, men inte hittat den. Och familjen drog iväg på alla sina aktiviteter, så de lär jag inte träffa heller för hjälp! Nåja, blir det inte idag så får det bli en dag snart! =)
Jag vaknade 06.30 imorse, på en lördag! Jag hade ställt klockan på tidigt, men mer mot åtta-tiden, men vaknade min vanliga tid av mig själv. Bra på ett sätt! Jag vill ju få in rutiner nu! På riktigt. Inte bara under veckodagarna för att sedan förstöra det under helgen. Och lyckas jag nu är det ju bra! Dock lite tråkigt nu, för jag har ingen aning om vad jag ska hitta på de nästkommande timmarna. Får se, kanske går ut på en promenad, eller något! Det såg ut att vara fint väder ute iallafall. Alltid något!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0