Helgen som gått!

Söndag redan!
Min helg har faktiskt varit en bra helg, trots en lååång resa igår. Haha, en resa ner till Caroline i New Jersey skulle ta ca 1 timme, men pga en GALEN trafik, så satt jag i bilen i nästan två och en halv timmar!! Jag körde lite fel, men det blev inte mer omvägar än ca 1 km, så det var ju helt okej, dock satt jag stilla tre gånger, när trafiken inte rörde på sig.. Smsade med Caroline att "Jag kommer nog om en timme" när jag skulle varit där när som helst. Sen när jag hade ca 6 miles (1 mil) kvar, så skrev jag något i stil med "Nu är jag där snart"... ja, närmre 40 min senare! Fram kom jag... men jag körde ca 8 mil på två och en halv timmar. Inte för att glömma att jag blev kissnödig redan efter en halv timme-timme i bilen, och höll på att spricka haha.
Väl där möttes jag av Caroline, och vi åkta till ett stooooooort outlet mall, med alla vanliga affärer. Tyckte det var lite ovanligt, eftersom det brukar vara bara märkesaffärer på sådana mall. Men jag tyckte det var ett bra mall, aningen bättre ifall man hade en massa pengar att spendera. . .
Vi åkte sedan hem om till henne, för att sedan åka till hennes vän, skulle egentligen åka direkt och äta, men hennes värdföräldrar kom hem mer än 2 timmar försent! Men det blev sushi när de väl kom hem, och den var otroligt god!!
Sushi kan aldrig bli fel! Och mycket av det också!
Påvägen hem var jag rädd för att det skulle ta lika lång tid, men tog en och en halvtimme, lite mer lagom! Men fick köra igenom två tullar! $8 var! Fast, det var det värt för en liten tripp =)
Låg och smsa och kollade lite Gossip Girl när jag kom hem, så somnade inte förrän strax innan 2, så är lagom trött nu!
Pratar med Emma, och ska nog dra mig till gymmet sen! Men det är ju så fint väder ute!! Får se hur dagen blir idag =)
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0