I'd rather hurt, than feel nothing at all

Hej alla fina därhemma!
Idag saknar jag Sverige, alla fina vänner & familj! Men en dag kommer jag komma hem igen och träffa allt som finns kvar... En dag! I nuläget har jag ingen som helst aning när det kan tänkas vara.. I sommar, nästa sommar?
Jag har blivit otroligt seg med uppdaterandet av mitt otroligt intressanta liv här. Känns så meningslöst att skriva för det mesta, för dagarna ser ju nästan alltid likadana ut, tyvärr. Idag blev det tidig morgonsboxning, vilket jag har börjat tycka bättre & bättre om! Jag måste kliva upp innan fem, men det är det allt värt!
Jag hade en bra helg, faktiskt. Fredagen började med lite mys hemma hos Josefin efter det att jag slutat.. Köpte med mig glass till tjejerna och satt där & pratade istället för att kolla på filmen vi satt på. Sedan efter det blev det bestämt att jag skulle sova borta, vilket gjordes samt blev det min första bilkörning inne på Manhattan. Och det gick allt bra, det! Utan problem hittade jag dit jag skulle. Imponerande, haha!
Lördagen blev tröttig under dagen. Sov inte tillräckligt med timmar, och inledde dagen med lite träning.. Snurrig blev jag! Men det gick över senare :) Jag åkte och shoppade lite med Linn & Josefin, för att sedan åka hem och göra sig iordning. Middag tillsammans med Josefin & Caroline (som fyllde 20!) på Route 22, en barliknande restaurang, med väldans god mat! Och god peppar.


Otroligt klumpigt gjort! Tappade ut hela pepparkaret i min ketchup. Tur nog hade jag ätit upp mestadelen av min mat! Jag skrattade så att jag grät, så sminket höll sig inte på plats inför utgången, haha.
Därefter drog vi oss och köpte kaffe, för att piggna till lite. Och hem till Linn där lite förfest påbörjades! Det är förbannat att jag blivit så dålig av vin här förut. Det slinker inte ner! Jag får pressa ner det istället. Nåja, ner kom det!
Sen begav vi oss in vid tio tiden, för utgång in the city. Och denna gången blev det mycket roligare än de andra gångerna. Jag dansade som jag inte gjort på flera månader nu, och gud vad jag njöt! Inte mina fötter, däremot. När vi hade lämnat klubben för att sätta oss och vänta i två timmar, så tog jag mig en titt på mina fötter. Svullna & solbrända såg de ut att vara - allt utom tårna! Jag önskar att jag hade en bild att visa, det var galet. Och jag känner fortfarande av min dansande 4 timmars kväll.
Men det var en bra lördagskväll, riktigt bra! :)
Söndagen blev lugn. Sov hos Josefin, för att sedan åka och hämta min bil och åka hem till mig för att bara ta det lugnt. Sedan åt vi mumsig sallad på dinert, för att sedan åka hem till Josefin så att jag kunde somna framför Million Dollar Baby!
Nu har jag påbörjat en ny vecka. Och imorgon ska jag jobba hela kvällen också, för föräldrarna och farföräldrarna (från Norge!) ska till NYC på en show och middag och sådära. Fick förresten en parfym i present av farmor & farfar, en Dior. Luktade faktiskt riktigt gott!
Nu ska jag snart försöka sova! Hoppas allt är underbart därhemma.. Jag saknar er, som sagt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0