My Monday!

Godkväll!
Åh, känns skönt när klockan är strax över nio, man sitter nyduschad i sängen, och vet att man kommer kunna slappna av! Förhoppningsvis somnar jag i tid också. Borde göra det, eftersom jag gick upp innan fem imorse!
Fick sluta en timme tidigare ikväll, för att min äldsta skippade sina aktiviteter pga läxor! Även om det bara är en timme, så känns det mycket skönare att sluta 18.45 jämfört med 19.45! Så jag stack lite snabbt till gymmet för 60 min Cardio! Härligt slut på dagen...
Vad har jag då gjort idag?
- Betalade mitt böter!
- Spelat massa Uno med min minsting!
- Lagat spagetti med köttbullar till mina tjejer (som dock inte åts idag, haha!)
- Skypeat med Emma!!
- Pratat med B om att byta medlemskap av gym!
Ja, det var nog det! =) Har haft en bra dag iallafall! Det hoppas jag att ni också har!?
Nu ska jag ta och lägga mig ner till ett eller två avsnitt av Desperate Housewives, för att sedan sova så gott!
Godnatt,
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca Pettersson

Miss you alot! Idag avr jag uppe klockan 6 och stack till gymmet vid öppning för lite morgon-cardio inann jobb. Sjukt nice <3

2010-03-02 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0