Need you now..

Hoppades på att jag skulle sluta tidigt ikväll, visste dock innerst inne att jag inte skulle det! Fick lägga min minsting idag, så hon ligger just nu, kanske inte sover än.. Och jag måste hålla mig uppe en timme till! Jag som bara vill sova! Mår lite bättre, fortfarande svårt för att andas med min näsa dock! :(
Idag har verkligen varit lugnt, inte gjort mycket alls. Inte mycket mer än att kolla på massor av avsnitt av Desperate Housewives and I love it! Jag försökte ladda ner några avsnitt till, men hittade inga efter Season 6 episode 13. Har ingen aning vad som går på tvn just nu, får kolla in det!
Åh, nu kom min älskade lilla minsting in & ville sova här en stund! :)

Får mysa lite med henne istället för att sitta här!
Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0