One month!

... sen befinner jag mig i Mexiko! Åh, jag vill ha sol, bad & goda drinkar NU! Men om en månad, så. Inte nog med det, jag kommer ju få träffa Matilda & Emilia. Det är snäppet bättre än att åka till Mexiko, måste jag få påstå! Det ska bli så otroligt kul att se dem igen! =)
Jag håller ju på att spara en massa pengar till resan, så än så länge har jag inte kunnat göra några fler inköp inför resan. Jag kommer "behöva" 1 eller 2 nya bikinisar, några klänningar & framförallt skor! Jag trodde inte jag skulle kunna säga detta & mena det - men (!) jag har väldigt få par skor här.. Måste köpa upp mig lite på den fronten.... när jag får pengar till det! Det är det negativa med att försöka resa, köpa dator osv; jag behöver spara heeela tiden! Jag lever snålt. Vilket är mindre kul! Dock vet jag ju vad jag får för det, så jag ska inte klaga! =)
Idag har varit en bra dag! För en gångs skull har jag gjort något kul under dagen.. som inte innebar träning! Gick ut på frukost, vilket jag i princip aldrig gör. Blev lite senare än vanlig frukost, men en god omelett! Mums. Annars har jag åkt runt, blivit visad lite andra delar av detta land. Haha, dock NY, men ställen jag inte sett förut.
Och jag har verkligen njutit av mina tjejers sällskap idag! De är så underbara små tjejer, att det är helt otroligt! Jag har verkligen fastnat för dem. Vilket jag (innan jag kom hit!) inte trodde att jag skulle. Inte på detta sätt! Men de är otroliga små liv! Eller ja, så små är dem inte! Men, ni förstår poängen!



Otroliga barn! Verkligen. De är anledningen att jag verkligen vill stanna här! Bara att få en puss på kinden av min minsting som utbrister "I love you, Sarah", kan göra min dag!


Jag spenderade lite extra tid med dem ikväll, bara kände vilken bra dag jag hade med dem! Men nu väntar snart sen middag på Dinert, med Josefin! Sen ska jag hem & sova sova sova! Hoppas jag på iallafall. Min sömn har inte varit speciellt bra på senaste tiden... Inte fått tillräckligt. Och tyvärr tagit sömnpiller!

Snart väntar min favoritsallad, så jag är på toppenhumör!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0