Proteinbar!

Mums, det var länge sedan jag åt en sådan här! Jag brukade äta en eller två om dagen, men pga att det kostar så mycket, så har det blivit desto färre. Jag kommer inte ens ihåg när jag åt en sist! Men nu ska avnjuta en! =)



Mumsfilibaba! Var tvungen att ta en liten bit så fort jag kom in på mitt rum, haha! Och nyttig är den. Inget socker i alls, och 32g protein, så det fyller ju en del krav av nyttigheter!

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! Känns otroligt bra att kunna säga det..
Jag vaknade & skypeade lite med saknade Emma, sen drog jag på mig mina gymkläder, gick ner och åt en banan, och begav mig mot gymmet. Nej förresten - en kaffe blev det också! När jag kom till gymmet tänkte jag att jag skulle ta ett enkelt pass, men det blev motsatsen! Herre min skapare vilket underbart pass det blev!
- 10 min Cardio
- 30 min styrka, blandade maskiner för mage, armar & rygg
- 60 min Cardio
- 15 min löpning
- Magträning på matta tillsammans med medicinboll

Kände mig så otroligt bra efteråt!!

Efter det begav jag mig till Linn för att sedan bli klippt! Otroligt snällt och bra att hon är frisör och kan klippa topparna. Jag har lyckats hålla mitt hår i bra skick för en gångs skull, men klippte mig senast när jag var hemma under jul, så det behövdes klippa av litegrann. Tror dock bara hon tog ca 5 mm eller så! Perfekt, enligt mig!!
Och till det bästa av allt..... Det var 15 (!!!) grader idag!! Så vi tog en promenad i Old Greenwich, på ca 1h 15 min. Underbart! Vi båda två blev alldeles lyckliga. Så här ska det vara i några dagar nu, så ska försöka vara ute så mycket som möjligt. Det var flera månader sen sist ju!
Dagen avslutades med min favoritsallad på Dinert här i Greenwich. Åh, den är så god. Fast idag var den inte så god som vanligt, konstigt nog. Men ändå yummi!
Nu sitter jag här med min bar, och en Snapple och ska sätta på Gossip Girl och bli ännu lite tröttare.
What a day!! =)

Godnatt,
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0