Sunny day!

Ännu en otroligt fin dag här! Man blir så lycklig. Jag har hunnit åka till gymmet med Josefin, och sen fortsatte vi på en kort promenad ute i Cos Cob! Mysdag än så länge... men sen kom jag hem till tvätt, tvätt och mera tvätt. Att tjejer kan använda så mycket kläder, helt crazy! Men nu är det också avklarat, så nu ska jag snart åka och köpa en kaffe för att sedan sätta mig ute i solen och vänta på att A ska sluta skolan! =)
Hoppas ni har en fin dag!


Förresten - ikväll ska jag testa det andra gymmet, där mina tjejer simmar på! Så hoppas det är något att ha, för jag får ut mycket mer av mina kvällar då, istället för att bara sitta och läsa en timme när A simmar. Så jag har inte orkat duscha & göra mig iordning idag... så stannar i gymkläderna, haha!



S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0