The Y!

AH! Blir galen. Var & tränade imorse, för en gångs skull på det vanliga gymmet, och vad händer? Jo - jag kommer dit, hittar INGEN parkering, och det är söndag morgon kl 9! Jag kör runt alla platser, ner i garaget & upp igen, men inga platser. Så, det som återstår är att ställa sig där alla andra ställer sig när det inte finns platser, på sidan av "vägen" som går ner mot garaget. Och jag går in & fullföljer mina 90 min av Cardio.... för att mötas av en neonorange note:


SJÄLVKLART kommer farbror polis där, och sätter ett böter denna dag! Denna dag av ALLA. Jag har aldrig sett dem där, så nu sitter jag med ett parkeringsböter på $50! Otroligt retande för;
1. Jag sparar massa pengar nu, så jag har $60 att leva på per vecka!
2. Jag gjorde mitt bästa, satans Y som inte kan hitta på ett bättre system så att folk som inte ska in på gymmet ställer sig där!
Åh, sånt här gör mig upprörd! Inte enbart för detta, men av två andra anledning, så tror jag att jag ska säga upp mitt medlemskap där;
1. De ändrade min månadskostnad utan att säga till!
2. Jag är nästan aldrig där!
3. Fick inbrott i min bil där!
4. Fick parkeringsböter idag!
Nej, antingen ska jag börja på det andra Y, eller så skippar jag det helt!
Nu ska jag sova tidigt, för att gå upp kl 05.00 (kanske 04.45!) för att boxas imorgon bitti! Wish me luck, för jag vet inte om det är anpassat för en sån som jag. Men, jag hoppas på det! Boot camp, here I come!


Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0