Tisdag!

Goddagens!
Byggarbetarna utanför, men vad gör det en dag som denna? Gud, vad bra jag mår idag! Solen skiner, jag är nyduschad efter ett träningspass & jag vet inte allt! Inte ens det faktum att jag tvättar, är supertrött just nu, gör detta till en dålig dag... Nej! När solen kommer fram blir allt så mycket bättre!
Fick inte provat det "nya" gymmet igår, för A skippade simningen, så jag fick ta tjejerna hem, och åkte till mitt andra gym efteråt istället. Men idag så! Jag har två timmar ledigt innan jag kör min äldsta hem, så då ska jag testa på gymmet! Får se hur mycket jag orkar, jag känner att kroppen är rätt trött idag! Men, jag kan alltid dra mig upp på löpbandet. Om inget annat kan jag ju promenera mestadels! =)


Jo, en sak hade kunnat vara lite bättre! Att ni var här. Jag saknar er!


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0