When I'm standing in the dark, I still believe someone's watching over me..

Goddagens folks!
Idag är jag pigg. Inte utvilad, men känner mig pigg! För ovanlighetens skull, vill säga. Haha, fast nu när jag precis skrev det kom det självklart en trötthet över mig. Äh, klyddighet här, ja!
Satt precis och tänkte på massa därhemma.. Alla jag saknar! Men, livet går vidare och det man vill ha kvar, finns kvar. Både från min sida & från andra personers sida. Det tror jag på iallafall!
Fick träffat Juliana idag, alltid trevligt. Och vi åkte till boxningen, vilket vi inte gjort tillsammans på ett tag nu. Mycket roligare att komma dit med en vän, än att dag på dag komma dit ensam!
Idag ska jag jobba framtill typ 22-23, så det blir en lång dag. Men, jag ska försöka ta mig ännu en gång till gymmet idag, springa av mig all extra energi, för att sedan jobba från ca 15. Oj, måste nog ta och sticka snart då! Eller ja - nu! Så får avsluta här vid datorn nu.
Snälla, folk därhemma - hör av er!
S

Kommentarer
Postat av: johanna svensson

vi saknar dig här hemma sarah :) träna inte ihjäl dig haha.. PUUSSS

2010-03-31 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0