Freeeedag!

Godmorgon!
Idag ska jag prata med Tessi! Gud, vad länge sedan det var! Hoppas nu att det blir av, har varit lite problem med det förut.. Hon brukar alltid vara hemma (jag kan bara ringa hemtelefoner, vilket hon inte har i lägenheten!) när jag inte är det. Men idag så, idag så!
Ja, innan det blir det bara att göra iordning mina småtjejer till skolan. Alla har lämnat huset. Så, allt hänger på mig. Haha!
Bortsett från det händer nog inte alltför mycket idag, skulle jag kunna tänka mig.. Lite trist! Boxning står på schemat, fast min högra handled är inte så funktionell idag (eller igår!) så får se hur bra det går.. Annars ja, lite jobb till typ 18, sen får jag se vad som sker. Har en känsla av att denna helg inte kommer bli riktigt toppen. Får väl se!
Nu ska jag börja jobba.. Vilket innebär - väcka tjejerna, alla äter frukost, klä på min yngsta, borsta hennes hår medan hon borstar sina tänder, sen hopp in i bilen, lämnar de på skolan, sen är jag off! Ohhej!
S

Kommentarer
Postat av: rebecca

MIss u Miss U miss U <3<3<3<3<3<3

2010-05-07 @ 19:58:21
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0