I'm off!

Goddagens!
Nu åkte min familj nyss, vilket innebär att jag är ledig framtill måndag. Gud, vad det ska bli skönt. DOCK har vi massa mäklare som ska ta hit intresserade människor ett par gånger varje dag, vilket gör att jag inte kommer kunna ha någon riktig sovmorgon. Väldigt synd, för det är speciellt det jag sett fram emot. Självklart kommer jag inte behöva vakna 6.15 varje dag, vilket är ett plus. Men att inte kunna sova till 9 ens, kommer betyda att väckarklockan kommer vara ställd varje dag... även fast jag är ledig! Nåja. Jag är ledig, och jag har all tid i världen att njuta av ledigheten.
Sedan sist jag skrev har väl inte alltför mycket spännande saker skett. Mer än huset då, att det är till salu nu, så flytten ser ännu säkrare ut nu! Bara att vänta till sommaren :)
Egentligen skulle ett antal vänner från Hingham komma ner på fredag, men nej - ingen kan helt plötsligt. Blev aningen besviken, men det finns ju inte mycket jag kan göra åt saken. Jag styr inte! Men denna helgen vore perfekt, för då kunde alla sovit här utan att vara ivägen. Men istället blir det nog några som kommer över för lite middag och så på fredag. Vill ut & partyparty, men har ju som sagt alla mäklare som kommer. Visst, jag behöver vara ute ur huset när de är här, men jag måste se till så att alla lampor är på, och att allt ser bra ur här hemma. Åh! Mycket planer blir inte som de var tänkta.. Och ville hoppa över ett au pair möte vi har imorgon, för att jag ville sova ut.. men nu har jag ingen anledning att skippa det, då jag ändå måste vara ute ur huset vid 9 :(
Nu orkas det inte skrivas längre!
Hoppas allt är finemang fint därhemma, återigen - hör av er :)
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0