Investering!

Ja ni, efter kanske 7 (?) månader gör jag ett nytt inköp, som jag med all rätt kallar en investering.. en ny tandborste! Jag är absolut medveten hur äckligt det är. Inte den nya, men den gamla! Och vet ni vad det absolut bästa är?! Jag behöver inte sakna den gamla - de är precis likadana! Toppen!


Det syns en viss skillnad. Välbehövt inköp, javisst!
Våra arbetande män är här idag med, vilket innebär att jag känner mig fast. Men idag fick jag inte förfrågan att vara hemma hela dagen, så det har jag inte varit. Dock åker jag fram och tillbaka. Kollar läget! Sprang en runda i morse.. Skönt med variation - jag springer lite inne, lite ute! Och idag fick naturen ha lite tur! När jag kom tillbaka efter en timmes löpning, så gjorde jag mig en makrill macka! MUMS! Att något kan vara så gott!
Sedan duschade jag & bestämde mig att åka iväg till Target för lite nödvändigheter, däribland tandborsten.. men även sminkborttagningsmedel (bland de längsta ord jag någonsin skrivit!), duschkräm osv. Men får lite småpanik över att inte vara hemma när männen är här i huset, så åker till och från, som sagt. Så nu är jag hemma ett tag och ser till att allt står rätt till, men snart väntar lunch med Josefin! Gooooood sallad ska intas! Sen hem om (igen!) för att sedan hämta upp mina tjejer. Det är min 9 årings födelsedag idag, så hon fick ett UNO spel av mig imorse.. Inte det vanliga tråkiga, utan UNO Attack, hah! Och tillsammans med det fick hon en glass date med mig efter skolan, så det ska vi göra medan min minsta är på tennis! Massa saker som händer för tjejerna nu, det är helt otroligt. Jag kör som en dåre, fram och tillbaka. De senaste veckorna har jag kört upp en tank på ca 4 dagar. Och jag har en 60-70 liters tank! Inte så bra, men inget jag kan göra något åt!
Så här ser jag ut idag:



Simpelt, bart & skönt! :)


Ha en kanonfin dag, för det tänker jag ha!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0