Looong day!

Har suttit här på mitt rum nu i ca 4 timmar. Länge sedan det hände och jag gillar inte det! Dock har jag fått prata mycket med mina föräldrar på Skype! :) Haha i nästan två timmar. Och jag har fått städat undan lite, inte fullt ut, men litegrann! Och guuuud har jag varit hungrig. Kan inte gå ner och käka, eftersom hela huset är fullt av män som arbetar... De fick mig dock att beställa pizza till dem, hah! Undrar om den kommit än!? 3 stora cheespizzas and 3 large coke's! Gott för dem, fast jag blir inte frestad. Äckelpizza! haha!
Så jag ska försöka åka lite tidigare än jag borde (20 min eller något!) för att köpa mig något att äta.. Sushi? Och en kaffe. Kan behövas! Sen blir det jobb till åtta. Åh, har varit fast i över 12 timmar då! Gud!
Efter jag slutat skulle jag egentligen bara slappa, eller träffa någon tänkte jag. Men nu när jag suttit inne hela dagen, så får jag väl bege mig till gymmet efteråt, springa av mig! Lite intervaller och grejer, tänkte jag! För boxningen hinner jag inte till.. Slutar när den börjar!
Haha det blir ingen efterbild på mitt rum, för det ser inte speciellt bra ut nu heller eftersom jag inte har kunnat bära ner de få kassar med skräp! Borde städat mer, men är svårt när man inte kan ställa ut grejerna utanför rummet, för där finns det mexikanare!
Nu ska jag snart göra mig iordning... Och förhoppningsvis lämna huset om 30 min typ! :) Härligt med lite frisk luft!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0