Running!

Godkväll!
Min sista kväll ensam.. Familjen kommer hem ikväll, vilket betyder att allt går tillbaka till vanligt igen! Det är så otroligt skönt att vara ensam här. Otroligt skönt!
Jag har dock inte utnyttjat ensamheten på bästa sätt, enligt de flesta skulle jag tro, men jag har fått lite ensamhet. Eller aa, ganska så jättemycket ensamhet. Haha! Igårkväll bestämde jag att efter jag & Josefin umgåtts hela helgen, så skulle jag ha en kväll för mig själv.. Blev dock sällskapssjuk, men slutade ändå med att jag bara satt här hemma. Åh! Glömde nästan!! Josefin och jag spelade lika i Scrabble.. Det finns inte! Haha jag som trodde jag var unbeatable. Hon börjar bli duktig, hon dära! Får tjuvträna så jag kan komma tillbaka på topp!
Kollade på början av Jennifer's Body igårkväll. Den med Amanda Seyfried (heter hon så?) och Megan Foxx. Lite skum, stängde av den efter att Megan Foxx's karaktär började spy rakt ut och göra konstiga ljud, hahaha. Antar att det är en typ vampyrfilm eller något. Men jag såg inte klar den! Kanske kan göra det ikväll, om det inte finns något annat..
Idag gick jag upp i tid, kastade i mig lite frukost för att sedan sticka ifrån huset eftersom en mäklare skulle komma ca 10.15. Köper en kaffe och kör runt i ca 45 min, och kommer tillbaka och ser att ingen varit här! De struntade i att komma, vilket gjorde mig aningen irriterad. Mest eftersom jag visste att jag sedan skulle behöva lämna huset innan 13 igen, då nästa omgång kom, och höll mig ifrån huset till 15. Pratade på Skype med Emma :) Alltid kul att få lite update från min kära Höööörby-bo! Sedan begav jag mig till gymmet och sprang. Och sprang! Ja, det blev rätt bra idag.. 7 miles, blandat sprints och löpning. Och jag har nu bestämt mig att signa upp för olika löptävlingar. Ska försöka hitta några bra omkring här, så jag inte behöver åka så långt ifall ingen annan vill hänga på! Det blir så mycket bättre ifall man har något att träna inför! Mitt mål är New York Marathon nästa vår! Det ska jag klara att träna mig inför.. Jag har ju nästan ett år då! Haha!
När jag var precis var klar på gymmet ringde mobilen, och det var från mäklarfirman, som berättade att någon skulle komma hit kl 16 idag! AAAHHH blev lite halvt galen där för ett tag.. Hem om och duscha, sen var jag tvungen att sticka igen! Begav mig till mallet, och där hittade jag ett par otroligt fina jeansshorts. Dock fanns de bara i 40 vilket var aningen för stort, så de la undan ett par 36or i butiken här i Greenwich, så dit ska jag imorgon & hoppas på det bästa att de inte är för små!
Tänkte att jag kunde visa de här, men hemsidan kan jag inte få att få fram!

Och nu sitter jag här efter min supergoda middag, som blev kyckling med wokgrönsaker i Teriakysås (hur tusan stavas det?). Mumsimums! Och det är Knocked Up på tvn, så halvkollar på den. Snart väntar lite efterrätt, för att sedan börja på nytt imorgon!
Miss you!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0