These workers!

Hallåhallå!
Får lite smått panik här hemma, vi har massa arbetare här IDAG IGEN! Igår var det utsidan av huset som skulle göras fint, idag är det insidan! Min plan var att få massor av grejer gjort idag, såsom tvätt osv. Men, hela huset är täckt av plast på ett ungefär, så jag sitter fast i mitt rum. Jag är "tvungen" att vara hemma tills de åker härifrån, vilket lämnar mig till att göra ungefär.. ingenting! Har i för sig fått lite glädjerus, pratade med Britta innan, och ska prata lite mer senare, och mamma ska komma in på Skype senare, hon med! :)
Jag är lite torn idag med, tänk om man vaknat upp hemma i Sverige, i sin säng! Och bara ha en ny vanlig dag som väntar.. Hade jag njutit? Varit uttråkad? Hm. Antagligen en mix, precis som här! Det finns så mycket jag vill ha, mycket jag vill göra, mycket jag vill känna.. Ibland är allt inte riktigt på plats! Det kommer väl... Jag känner just nu att jag borde skriva ner mina tankar, för att få allting ur mig. Kanske borde införskaffa en dagbok av något slag?


Som ni förhoppningsvis kan se på bilderna, så är mitt rum en mess, så funderar på att ta tag i det, nu när jag ändå bara sitter här! Städa ut massa saker, slänga grejer & rensa ut bland kläderna. Inte fel det, inte! Blir alltid massa saker som åker även ifall jag inte äger alltför mycket! Men skönt är det ibland! Kan ta lite efter foton sen, för att visa hur mitt rum ser ut... i lite bättre skick!
Samtidigt ska jag försöka införskaffa lite nya låtar, förslag?
I run from hate
I run from prejudice
I run from pessimists
But I run too late

I run my life
Or is it running me?
Run from my past
I run too fast
Or too slow it seems
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0