Usch&fy!

Åh, irriterande! Att jag inte kan lära mig... när jag väl börjar äta något mumsigt, så kan jag inte sluta! Nu sitter jag här med uppsvullen mage & är galet mätt. Onödigt! Väldigt onödigt.
Idag var en helt okej bra dag! Började med att behöva gå upp i tidig tid. Först kl 5.30, sen 8.00! Drog iväg på vårt cluster meeting tillsammans med Adriana som jag lyckades få med mig.. Väl där träffade jag en del, varav en ny svensk tjej, Malin! Alltid trevligt! :) Sedan bar det av hemåt och jag drog ut på en löprunda, min vanliga runt här i Greenwich, strax under en mil. Eftersom det var så varmt som det varit idag, så var det lite jobbigt. Men skönt ändå! Sedan lade jag mig bara & njöt ute i solen, brände min näsa och lite så, och därefter tittade Josefin hit. Lite mer sol & snack på det, och sedan ut för en iskaffe. Gottigt, speciellt när man kan sitta ute på en trottoar till den stora vägen och dricka den, haha.
Skulle iväg till boxningen sen, men hopp i att få en riktig workout. Men nej - tji fick jag! Den sämsta instruktören var där, istället för han jag brukar boxas för, och det blev bara skit alltsammans. Haha. Det handlar så mycket om inställning och att bli pushad att göra någonting. Han har ingen motivationsförmåga överhuvudtaget.. Så, jag får ta igen det imorgon! För imed dålig träning, så blev det dålig kväll iform av maten, haha! Så är det alltid för mig. Nåja, nog om det! Nu är jag trött nog för att sova.. Eller snart åtminstone!
Imorgon blir en fin dag, känner jag!
Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0