Jag lever i amerika

... känns nästan som att det kunde varit en rubrik med en fet lögn, men tro det eller ej - jag är fortfarande vid liv. Dött här, javisst! Och denna gången har jag inte ens en ursäkt.
Sitter hemma, tråkigt nog (halvt självvalt, dock!) en lördagskväll.. Ville inte liva till det alltför mycket denna helg - så därför slutade denna kväll med en hemmakväll. Får dock mer ut av morgondagen då, för att se det från den ljusa sidan.
Till en annan grej! Jag lever i amerika nu, men fick häromdagen ett brev som berättade att jag måste snart skicka in när jag vill åka hem. Hem... det känns, ja - otroligt skrämmande, bra, nervöst, underbart. En främmande känsla! Men, hem kommer jag! Augusti/september, beroende på vad som sker här, vad som sker hemma, jobb osv.
Bjuder på lite bilder från sist jag skrev... vilket var, förra året?
Jag & Emma förra helgen, firade henne födelsedag!


Jag sprang NYC half marathon, för ungefär en månad sedan!


Några helger sedan.. David, Essie & jag i Lower East Side


Ännu en bild från förra helgen. Emma, jag & Deb på La Pomme


Mysig gata i San Diego. Ta mig tillbaka till fina San Diego!


Ja, tack!


Skolan tog slut i slutet av januari! Så, jag kan allt kalla mig Personlig Tränare nu!


Nyår med underbara människor! Faktiskt en utav de bästa nyår jag varit med om - otroligt lyckad kväll!





Och sist - mitt nyfunna, älskade intresse!


Nu är det "sent", så borde ta och kolla klart mitt America's Next Top Model avsnitt som jag kollar på online, sedan försöka sova. Imorgonbitti ska jag till stranden (Nej, tyvärr är det inte varmt nog att lägga sig och njuta...än!) Jag & Essie ska på en löprunda innan vi åker in mot city. Jag ska strosa runt, hon ska på brunch. Ska ta med min kamera & försöka ta lite bilder.
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ohh älskade vän, jag saknar dig!

2011-04-17 @ 08:59:57
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0