Not a bad idea, huh?

Godmorgon!
Var alltså inte en alltför dålig idé att bestämma mig för att försöka börja skriva här igen!
Jag ska försöka ta mig tid till det, men har nog fått andra att förstå att ibland blir det lite svårt med det..

Idag skulle jag försöka sova till hela 8.30, men vaknar 7.00 av mig själv. Underbart för en söndag. Kommer underlätta imorgon, då jag ändå måste upp senast typ 7.00. Imorgon fram till onsdag, så jobbar jag ca 7.30-20.45, ska bli otroligt kul. Mycket fritid där. Tjejerna är lediga från skolan. Men tur som det är, så är jag ledig torsdag-söndag, vilket kommer göra det så mycket enklare att se det roliga (för det finns mycket utav det!) i att ha mina tjejer från morgon till kväll.
Ska som sagt åka och springa på stranden nu på morgonen, men det är inte förrän 9, så funderar ifall jag ska äta mig en burk makrill - tack mamma - och ta mig till Starbucks för att läsa! Ja, just det! Jag har börjat läsa... Har jämt en bok jag läser, och just nu är det "Something Borrowed". Den kommer ut på bio i maj, vilket ska bli lite spännande sisådär, eftersom det aldrig hänt mig innan haha, alltså att jag läst en bok och sedan gått och sett den på bio.
Nej, nu ska jag byta om till mina träningskläder, äta min lilla frukost, och få lite tid på Starbucks tillsammans med två favoriter; Trenta (XL) iced coffee with 12 pumps of sugarfree cinnamon dolce (jag är ingen besvärlig kund, inte alls), och Something Borrowed.

Ha en fin söndag!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0