Bild bevis..

..på att jag lever och har levt de senaste veckorna!
Här har ni!
Vi bor i det vänstra huset!


Sne trappuppgång! Någon som vet hur man vänder foton?


Fina Sandra och Lisa kom in till city en dag och mötte upp mig & Rebecca. Gick på Highline i Chelsea för första gången!


Har bättre bilder, men var på en Gossip Girl inspelning en dag!




Angelica, munter efter inspelningen!


Lite av Angelica, Malin & Rebecca!


Jag på väg till Ikea, Brooklyn.

Här var lite bilder som bevis att jag lever & att jag lever här!
Uppdaterar nog ikväll, eller imorgon med lite mer text om vad jag haft för mig...
Sitter och äter ägg innan jag ska iväg på min kvällskurs The Body and The Mind.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0