Lugn lördag!

Lite sneak peak på mitt rum!
Myshörna i vardagsrummet!
Nu sitter jag redan här hemma på soffan. Klockan halv elva på en lördag! Jag känner mig så otroligt tråkig.. MEN! Jag ska springa ett lopp för Cross Country laget imorgon. Haha får se hur det går, tydligen tror tränaren att jag kommer vinna, dömt av vad jag har för tid på 5km. Vi får allt se. Inte riktigt i min löparform, men men. Så här sitter jag, äter en massa bra grejer för att ladda upp med kolhydrater! Snabbt ska jag springa. Speciellt eftersom jag offrar en utekväll. Självklart föll inte mina utekvällsplaner ihop med i princip någon annans planer. Jag ville ut igår efter att jag kom hem från Greenwich, men ingen annan skulle ut. Dock tillslut så pratade jag med en boxningskille jag känner här inne i city, och han var ute. Skulle möta upp honom, hans bästa vän och hans fru. Drog i mig lite vin, och lämnade lägenheten vid kvart i ett på natten. Fick (för första gången!) vänta ett tag på subwayen. När jag sedan satt på tåget insåg jag att jag glömt mitt leg hemma. Tänkte att det förhoppningsvis inte var någon fara - har inte visat leg på ca 6 månader nu, så tänkte att kanske, kanske går det. Kommer ner till 17th street, på baren jag skulle möta dem på.... och blir nekad i dörren! Irriterande. Så ingen direkt utgång blev det inte!
Och idag kan jag inte gå ut, för jag ska upp kl 6.45 imorgonbitti, och jag ska springa bra som bara den, tänker jag! Haha! Är rätt trött ändå, så gör väl inte så hemskt mycket. Men känns ändå tråkigt, när jag vet att de flesta är ute ikväll.
Imorgon vill jag ut däremot, för på måndag är det en högtidsdag - Columbus Day. Så man är ledig från skolan! Ska bara hitta någon att gå ut med!
Nu, Sex and the City, sedan sova!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0