Massa lördagar & söndagar

Hej!
Känns som att jag just upplevt några lördagar & några söndagar på rad. Har varit ledig i 4 hela dagar. Jag har inga lektioner på fredagar, och vi var lediga idag (måndag!). Otroligt skönt, även ifall jag känner att jag har för mycket fritid. För mycket. Jag hinner med allt och lite till, men känner mig nästan latare & latare för varje dag.
Dock sprang jag ju loppet igår som jag skulle. Placerade 6a utav ca 60st. Blev inte nöjd, då min tid var ca 23min för 5km. Jag vet ju att jag kan så mycket bättre! Var en enormt äckligt jobbig backe mitt i racet, så det saktade ner mig rejält. Bättre lycka nästa gång (även ifall jag var måttligt irriterad efteråt!). Eftersom Cross Country inte är så populärt på skolan, och skolan i sig inte är speciellt atletisk, så var vi bara två (!) stycken som tävlade för Berkeley. Jag och en kille. Han sprang bra! Fick dock ingen medalj som jag fick, för att man var top 10 ;) Nåja, blir kanske 5a nästa gång, eller så satsar man på prispall. Haha. Inte så allvarligt, men är man ändå med på det, så ska man vara med rejält!
Efter vi sprang drog jag, killen i laget, och tränaren och käkade på pizza restaurangen som han jobbar på. Där även jag fått jobb! God pizza. Lite mer som svensk, än amerikansk. Jag ska jobba på en annan location dock, men åh - äntligen fått ett jobb. Börjar redan imorgon och ska bli upplärd! Sen väntas (äääääntligen) utgång! Och med Sandra! Woho, toppen!
Har varit otroligt varmt idag. Mellan 30-32 skulle jag tippa på! Och jag följde med Rebecca & Malin på promenad på ca 12km imorse, och sprang 10km efteråt! Väldigt effektiv dag!
Sedan lyckades jag & Rebecca handla igen! Har bestämt mig nu att jag får inte handla något mer denna veckan. Nu menar jag mat, och inte kläder. Lite mindre roligt att spendera sina ynkliga spenderarpengar på.
Imorgon väntas skola nu efter lilla breaket! Och jag tänkte gå och lägga mig och kolla på Desperate Housewives nu.
Godnatt,
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateraaa! :)

2011-10-23 @ 17:43:12
Postat av: M

Dags för en uppdatering snart va? :D

2011-11-29 @ 17:54:05
Postat av: Mamma

Håller m föregående... När kommer uppföljningen ;)? Skoja bara...vet att du har mkt o stå i, o du... Vi ses om 12 dagar :)!!!

Jag älskar o saknar dig <3

2011-12-07 @ 10:55:27
Postat av: Anonym

:(

2012-01-10 @ 23:02:28
Postat av: H

Tja !! sökte på Cross Country och hitta dig,sjukt!!! hoppas allt är bra=)

2013-03-27 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0