Ska inte bli dålig!

Nu var det ett tag sedan - igen!
Har varit en del nu på sista tiden.. Flyttat, städat, skolan, bekymmer, roligheter etc etc.
Ska jag vara helt ärlig, så orkar jag inte skriva speciellt mycket nu heller. Kommit upp en del bekymmer, precis nu. När jag skulle ha en skön kväll, kunna njuta & bara ta det lugnt. Försöka få till ett inlägg eller två här. Men nu är jag på dåligt humör, så hade bara blivit dåligt ändå. Kan ju berätta vad det gäller (inget allvarligt alls!).... Hade beställt hem böcker till där jag bodde förra veckan, två skolböcker. Var rätt adress osv, men såg nyss på sidan att de inte kan levereras för att det är "fel adress". Har fått sitta och läsa ur Rebeccas bok ikväll, men kan ju inte fortsätta med det. Och skolan har endast nya böcker, som är rent för dyra. ÅH!
Ska försöka skriva imorgon! Kan sätta ett memo till mig själv, då kanske! För en hel del spännande saker har ju också skett!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0