XC och lite lägenhetsinfo!

Hallåja!
Igår vart jag ju så irriterad, att det inte var värt att skriva något speciellt. Har väl inte alltför mycket tid just nu, ska snart iväg, men tänkte uppdatera litegrann!
Provade skolans Cross Country (XC) lag förra veckan. Absolut ingen bra nivå, men ikväll var det inomhusträning på NikeTown, så tänkte att jag skulle ge det en chans till. Kanske är bra träningsnivå där, vem vet! Så jag har intagit lite kaffe, vatten & gröt. Och avslutade med melon-efterrätt. Helt okej. Mätt & belåten iallafall! Den börjar om en timme, så ska snart dra mig. Eller byta om först, åtminstone.
Efter skolan idag tog jag mig irriterat hemåt för att böckerna inte kommer komma (antagligen), så får beställa om dem, ska beställa dem direkt till skolan. Så får jag hämta det där sen! Därefter traskade jag ut på gatorna för att hitta påslakan (som knappt inte finns i detta land!), och kolla efter klädstång. Trodde jag kaaanske skulle hitta påslakan, men inte klädstång. Men blev tvärtom! Hittade en (billigare än Ikea) klädstång på Target, och hittade även massa galgar till bra pris! Toppen! Hittade även en kopp på Starbucks som jag kollat på ett tag - så den fick det bli!
Typiskt mig också att köpa en 20 ounce, Venti-kopp! Det är bland de största storlekarna, och den största de hade i denna kopp!
Visar upp lite av det andra jag köpte idag senare, när jag fått rätt på rummet!

Och till en kanske betydligt roligare sak! Idag fick vi igenom ansökan till lägenheten, och "flyttar in imorgon"! Haha. Kanon! Skickade snabbt iväg ett sms till Rebecca att detta firas i helgen, that's for sure!
Nej, nu måste jag springa iväg!
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart på manhattan bor du? :D

2011-10-05 @ 13:07:55
Postat av: Sarah

Just nu bor jag uppe på gränsen mellan Upper East Side och East Harlem, typ :)

2011-10-05 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0