3 dagar kvar i Sverige!

Nu har jag bara 3 hela dagar kvar hemma. Eller ja, är jag hemma, eller ska jag hem?! Jag har insisterat att jag är ju såklart hemma nu, men ska snart tillbaka till USA. Vet egentligen inte längre... USA känns mer hemma, iallafall just nu.
Igår försökte jag få lite gjort, men lyckades inte med allt jag borde fått gjort!
- Hälsa på morfar & faster T - Bokade in att åka till morfar på torsdag! Tänkte även kombinera det med Center Syd, och köpa på mig lite nödvändigheter... typ nattkräm, så inget intressant alls.
- Sjukgymnast på onsdag - Fortfarande på onsdag, imorgon. Ska bli skönt om hon kan göra något åt dessa ryggproblem. Ser nog ut som 21, men dubbla det, eller trippla det för den sanna åldern. Åh..
- Packa, kanske? - Görs på torsdagkväll?! Kom på att jag behöver ju mina kläder/saker fram tills dess.
- Säga hejdå till "alla" - Tror inte jag fått säga ett riktigt hejdå till någon än. Eller kanske. Man vet ju aldrig om man hinner träffa alla igen, dock hoppas jag på att få se lite fler ansikten snabbt innan jag åker.
- Köpa på mig en försäkring - Inte det lättaste när CSN klyddar! Åh, jag brukar alltid bli irriterad när jag hör svenskar vara irriterade på CSN eftersom vad de gör är att underlättar med pengar för studenter. MEN, igår, när jag tagit mig tid till att få det gjort, så klyddar det hela dagen. Åh.
- Betala in pengar till hon jag hyrt rummet av när jag kommer fram - Första CHECK!
- Fixa klart alla stipendieansökningar - De är utskrivna & klara, ska bara dela upp de i kuvert och skriva under!
- Mejla personer i NY om lägenhetsvisningar - Betar av en efter en!


Känns rätt så bra! Dock har jag inte stor lust att göra något, förutom att träna, äta choklad & träffa vänner nu när jag är hemma. Men, jag ska nog lyckas få gjort resten med.
Sen är snart fredag här. Och älskade New York!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0