4 dagar kvar

Godmorgon!
Idag är en bra dag.. Början på samma vecka då jag flyttar till New York! Åh, vad jag längtar till fredag!
Jag ska inte påstå att jag inte tycker om att vara hemma, för det gör jag. Har varit skönt nu ett tag, men överlag tycker jag Sverige är tråkigt.. Inte för mig, just nu. Jag känner mig mer hemma däröver förtillfället. Men kan knappt inse att nu är jag på samma vecka som veckan då jag flyttar tillbaka!
Finns ett par saker jag måste göra innan jag åker (men det mesta är gjort, faktiskt!):
- Hälsa på morfar & faster T
- Sjukgymnast på onsdag
- Packa, kanske?
- Säga hejdå till "alla"
- Köpa på mig en försäkring
- Betala in pengar till hon jag hyrt rummet av när jag kommer fram
- Fixa klart alla stipendieansökningar
- Mejla personer i NY om lägenhetsvisningar
Jag tror och hoppas att detta är allt!
På fredag åker jag!



S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ojoj, så mkt du hunnit skriva de sista dagarn :O! Kul o få "vara med dig" :)!

Jag älskar dig <3 / mamma

2011-09-18 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0