Åh, Sverigeväder!

Ja, precis som alla andra dagar jag varit hemma, så regnar det ju här i Malmö! Jag har dock redan fått in träning, men gör som varje annan dag - Powerwalkar på löpbandet här hemma framför Top Model. Jag, som aldrig kollar på tv annars, har gått från inget till ett par timmar om dagen.. Usch! Fast iförsig, jag motionerar samtidigt, så det är ju inte så farligt illa. När detta Housewife-livet (yngst i familjen, men känner mig som en äkta Housewife, ungefär att jag är hemma - till ingen nytta!) är över, så blir det inte mycket latandes & tv-tittande.
Och New York i ära, har jag dragit på mig min New York tröja, som jag hittade längst inne i garderoben. Lika skön som den var för ett par år sedan när den införskaffades!



Hoppas att ni har en fin dag, trots regnet!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0