Gamla godingar!



Fin kväll, fina människor!
Var lite återförening med barndomsvännerna från Klågerup igårkväll. God mat, och gott umgänge. Det blev två lekar, en med lappar mellan kroppsdelar, och en "gissa låten". Sen kom musiken på, Ronny, Ragge & Anna kom fram, därav sista bilden (som jag inte vet hur man vänder?). Från Klågerupsdisco tiden. Jag och Nina! Underbart.
Jag har inte alls varit på humör för att gå ut sedan jag kom hem, men igår så följde jag med. Körde, så blev nykter utgång, men hade minst lika kul för det! Härliga gamla godingar, som man för en gångs skulle kan sjunga med på. Men det är ju så fruktansvärt varmt på uteställen i Sverige. Herregud! Jag är van vid AC, vilket bidrar med ingen svett i sikte, och behaglig kroppstemperatur. Men icke.
Och känns otroligt skönt idag, ingen bakfylla, fick sova 6 timmar (mer än vanligt...). Och nu ska jag sätta igång dagen. Massa träning nu, sen handla, sen middagsbesök!
Hoppas ni haft en fin helg!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0