Hejdå Sverige!

Nu sitter jag hemma för sista gången på ett bra tag, antagligen.... Idag bär det av igen! Tillbaka till New York! Jag har längtat efter denna dagen, vilket även hjälpt mig att njuta av tiden hemma!
Mitt flyg går inte förrän 14.40, men har varit uppe sedan 6 för att kunna säga hejdå till Peter, och så har jag tränat lite snabbt, ska snart äta sista frukosten med mamma. Sedan lite sista packning, och sedan åker vi. Har skrivit ut Sample test av provet jag måste skriva imorgon, för att kolla min engelska & matte. Ska väl inte vara så svårt, hoppas jag! Även skrivit ut lite CSN papper etc, och packat tidningarna. Så jag ska väl ha att göra på planet. Hoppas att jag har egen tv skärm. Har en känsla att jag inte kommer att ha det, då jag flyger med något slags lågprisbolag. Men vi får se :)
Hörs när jag är framme!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0