Kommunikationsproblem löst!

Äntligen har jag fått tillbaka "min" mobil igen. Nåja, numret iallafall. Har en gammal goding. Så får nöja mig med det nu när jag är i Sverige, i ca 2,5 vecka till.
Förresten, ursäkta den nyvakna looken alltid, finns inte mycket motivation att se någorlunda ut när man går hemma som en hemma fru utan man!
Längtar faktiskt tillbaka till New York, känns som det är rätt beslut att åka tillbaka! Fast jag njuter helt fullständigt av min tid hemma.
Kom precis hem från att ha hämtat sim-kort hos min fd granne, då ett brev från Telenor legat hos de nya ägarna till vårt hus ett tag. Här har jag gått och undrat! Nu är numret tillbaka iallafall, så bara att höra av sig för er som har mitt nummer - för jag har inte era!
Nu ska jag laga lite grönsaker och möjligtvis... tonfisk (!?) till frukost/lunch. Hann inte äta imorse innan jag körde mamma till jobbet!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0