September 28th

Hej!
Inte skrivit på ett tag nu, av olika anledningar.. Främst att jag inte haft min dator på ett par dagar, men även att jag då inte bott på ett ställe där man känner sig hemma, och att skolan börjat.
Jag har haft skola med lektioner en dag, den första var bara introduktion. Så igår hade jag två av mina kurser; Computer Applications och Expository Writing. Datorkunskapsklassen verkar väl...sådär. Men den andra verkar bra! Man ska skriva en massa. Redan fått en "läxa" - att skriva om sig själv utformat efter ett självporträtt av en jamaican, "Girl" heter den. Så satt igåreftermiddag med den ett litet tag!
Måste äta frukost nu, men ska sätta mig och skriva ett lite mer ingånget inlägg när jag har mer tid! Skolan börjar om en timme!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0