Snart så!

Nu är det inte många dagar kvar här i Sverige.. Åker ju på fredag, så bara resterande dag kvar av idag, och imorgon som är full dag, sedan vid 11 på fredagsmorgon lämnar jag Sverige på obestämd tid.
Efter att ha varit hos läkare & sjukgymnast idag, och införskaffat de sista nödvändigheterna (nattkräm, puder som bara finns hemma, och face mist från MakeUpStore...) så känner jag mig redo! Packas ska forfarande göras. Men ringde till CSN nyss, och på fick ansöka om försäkringen på ett annat sätt, för det funkar inte på det "vanliga" sättet. Men annars är nog allting fixat.
Nu ska jag jogga/springa av mig godiset & glassen jag nyss åt (efter lunchen, haha), och sedan kommer min framtida rumskamrat hit för lite planering. Hade ju varit härligare att redan nu kunna bestämma att vi ses på en restaurang för ett glas vin för att planera. Nästa vecka. Eller kanske redan i helgen!
Ha en fin dag!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0