Stolt dotter!

Från en stolt dotter;
Mamma har satt igång, äntligen! Tränade henne i lördags, och ska träna henne nu ikväll med! Toppen!
Och duktig är hon :) Hon kommer säkert bli en liten muskelknutte igen. Haha kanske inte, men starkare iallafall, och det behöver den lilla klenisen allt!
Var väl mest det jag ville säga!

Jag själv går här hemma och tar det lugnt. Hade en otroligt konstig dröm inatt. Var tillbaka i mitt gamla, gamla hus i Klågerup, där jag bodde fram till att jag var ca 11 år. Helt plötsligt ser jag (och människorna jag är med, kommer inte ihåg vem de var) att himlen ser annorlunda ut. Och månen är väldigt stor. Samtidigt som jag inser att den är så stor, så ser jag att den kommer närmre och närmre jorden. Och den faller, några hundra meter ifrån vart vi står. Och då ändras världen. Den går inte under, vilket jag var orolig för, utan ändrades. Efter ett litet litet tag, så händer samma sak, fast med solen. Känns lite mer oroligt när jag ser en brinnande sol som störtar mot jorden. Men, när den väl är på jordens mark (något lite längre ifrån vart jag står) så förvandlas allt till en ö, med blått vatten och mjuk strand. Sedan vaknade jag!
Undrar vad det kan betyda? Antagligen är jag väl nervös inför vad som komma skall, att något ska hända, men att jag ändå vet att allting ordnar sig tillslut.

Åh, har shoppat lite i helgen med! Lite smycken från Glitter. Har inte handlat där på ett antal år, men gick in dit, då jag såg att de hade erbjudande om 3 för 2, och köpte två omgångar. Massa fina silversmycken blev det! Och även dessa sköningar;
Nu behöver jag ingen man längre. Jag är lite nykär.

Nu ska jag försöka få mamma att byta om så att jag kan träna henne innan det blir sent!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0